Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Szkoła Podstawowa w Dubinie

WYCIECZKA KRAKÓW- ZAKOPANE- WELICZKA

Utworzono dnia 21.06.2022

W dniach 8-10 czerwca br. uczniowie klas IV-VIII wraz z opiekunkami udali się na trzydniową wycieczkę do Krakowa, Zakopanego i Wieliczki.

Pierwszym punktem wyprawy było zwiedzanie Krakowa: Wzgórze Wawelskie, Dzwon Zygmunta, Rynek, Kościół Mariacki, Sukiennice,a na koniec odwiedziliśmy Smoka Waweskiego. Drugiego dnia zwiedziliśmy Zakopane m.in. wjechaliśmy na Gubałówkę, pospacerowaliśmy po Krupówkach,zobaczyliśmy Pomnik Tytusa Chałubińskiego oraz Wielką Krokiew. Na koniec dnia udaliśmy się do Szaflar na kąpiel w wodach termalnych. W ostatnim dniu zwiedzanie rozpoczęliśmy od Rezerwatu Przyrody Bór na Czerwonem oraz rynku w Nowym Targu, gdzie zajadaliśmy sie pysznymi lodami. Później zwiedzaliśmy Kopalnie Soli w Wieliczce. Spacerując korytarzami kopalni,podziwialiśmy solne dzieła sztuki. Pełni wrażeń wyruszliśmy w droge powrotną.

Śmiało możemy stwierdzić, że wycieczka była bardzo udana. Wspólny wyjazd przyczynił sie do integracji uczniów. Wróciliśmy bardzo zadowoleni. :)

Roberta Rudyńska     Małgorzata Świerzewska     Iwona Stachowiak     Anna Wrzeszcz